lørdag 17. september 2011

Å være sterk....

"Å være sterk er ikke å løpe raskest, å hoppe lengst eller løfte tyngst. Å være sterk er ikke alltid å vinne alltid å ha rett eller alltid å vite best Å være sterk er å se lyset når det er som mørkest, slåss for noe man tror på, selv om man ikke har flere krefter igjen se sannheten i øynene selv om den er hard…. " 
 ukjent
 
 
Meg i mitt rette element: Øverst på jorda... nærmare bestemt på fjellet!! :)
Alle sorger og bekymringar forsvinn når eg er i mitt rette element! I dag har nokre av oss på T5  hatt ein heilt hærleg tur. Vi gjekk i timesvis i eit behageleg tempo. Vi kom på snaufjellet... og ei fantastisk utsikt fekk vi!!Der var rom for ein spøk og litt glimt i auga, slik det skal vere når gode vener er på tur!

Følelsen ein slik tur gir meg, er at eg kan klare alt! Til og med å vere sterk! Sjå lyset i mørkret, å slost for det eg trur på... og være ærleg med meg sjølv! Og det kan eg trenge!!! :) Takk til gode T5 venner for ein utruleg god tur!!!

Dagens god-ord:
"Faith makes things possible... not easy"

Ønska deg og dine ein fiiiiiin søndag!

Klæm frå meg <3

3 kommentarer:

  1. FLOTT!!
    Stå på Elisabeth! ditta kan du, ver sterk og trufast mot deg sjølv! lykke til vidare!!.....

    SvarSlett
  2. Gratulerer med ny og fin blogg! Og herlighet så flink du er!!

    SvarSlett
  3. Kjempeflott bilde av ei flott dame - du verden kor sprek du er og kor godt at du får det til:-)) Hurra!!

    Ein god søndag til deg og
    Klem jannetove

    SvarSlett