mandag 12. september 2011

"Kom å bli med mæ på ei reise... "


Ja, so har eg drege fram ALLE kleda som framleis passar... Eg held nemmlegen på å pakke til neste Rørosopphald. I morgon reiser eg.  Fyrste stopp på vegen er SURNADAL. Ei av mine gode Rørosvenner bur der. Og onsdags morgon skal vi køyre til Trivelige Trøndelag og Røros i lag:) Vi er klart til påfyll av motivasjon og inspirasjon. Skal verte artig å sjå att dei andre frå kurset.... som er på reise.... ei livsreise.... som Lynni Treekrem syng så fint om HER.... Eg er klar til å reise...Du blir vel med?!? Vi har alt å vinn...

Vi sjåast...
<3 Gode Klæm <3

3 kommentarer:

  1. Kva våre reiser og reduserast skal vi vist begge to:-)) Ha eit flott opphald kjære du og ta inn inspirasjon i bøtter og spann - klem
    jannetove

    SvarSlett
  2. Hehehe.... utrolig godt bilde... så ut sånn her på søndag også.... Nå er siste kvelden kommet og det meste er pakket i bilen her hos meg:-)Gleder meg:-) Klem;-)

    SvarSlett
  3. Hei:)
    Gratulerer med ny blogg!!!Herleg header og ikkje minst navnet på bloggen...akkurat det livet handlar om.
    Forstår det har skjedd mykje i livet ditt i det siste.Godt å sjå at ting går rette vegen:)
    Vil ønske deg GOD TUR og FINT OPPHALD i Røros!!!
    God klem frå Mette.

    SvarSlett