fredag 16. september 2011

På tur med min nye bestevenn... :)

Du og du kor nydeleg her er her oppe på fjellet! I dag hadde eg meg ein heilt hærleg tur... saman med meg! Thi hi!! Ja du les rett! Eg øver på å vere min eigen bestevenn! Mennska i livet mitt kjem og går...Det einaste som er sikkert og visst er at eg har meg... og at eg er meg uannsett. I mange år var eg ikkje heilt sikker på om eg ynskte å vere min eigen bestevenn... Eg syns eg sjølv var svak... og slett ikkje ærleg med seg sjølv... eg tok val utifrå kva andre meinte å tenkte og svikta vel meg sjølv nokre gongar....


No har eg lova på tru å ære å vere ærleg med meg sjølv... Og ærligheit meiner eg er ein viktig ingrediens i et godt vennskap. Eg kan gjere feil... seie og tenke "dumme og lite utviklande" tankar... men då kan eg også be om unnskuldning... Eg stoler meir på meg sjølv no... :)

"Du mitt yngre jeg har hele tiden vært min beste venninne. Vi forstår hverandre, utfyller hverandre. Smeller hodet i de samme grenene. Er ensomme og redde sammen, modige og snille. Glade. slemme! Vi er aldri flinkere, penere eller bedre enn oss selv. Jeg digger deg og du digger meg. Jeg skal aldri gå fra deg" (Unni Lindel om vennskept til seg sjølv)

Trur eg heng meg på Fru Lindel! Syns det var sagt så flott! Trur eg skal begynt å digge min nye bestevenn... for ho har vorte ganske modig og kuul! :) Thi hi!!

Er du din egen bestevenn?!?

Og til alle dokke andre vennane mine: Her er ein song frå meg til deg: BESTEVENN.

God klem med ønske om ein hærleg fredagskveld <3

4 kommentarer:

  1. Om eg er bestevenn med meg sjølv veit eg neimen ikkje - har aldri tenkt så nøye over det gitt.....Trur kanskje det er fleire av oss som har ein veg å gå...
    Takk for at du deler gledene dine med oss andre og ha ei flott helg der oppe på fjellet:-))

    Helgeklem jannetove

    SvarSlett
  2. Godt sagt, men vanskeleg...

    God helg klem :-)

    SvarSlett
  3. Fint du skriver.
    Og ja, jeg forsøker å være min beste venn. Men alle mine mer eller mindre flatterende sider.

    Jeg har fått meg en hemmelig turvenn. Gå inn på bloggen min, så finner du ut hvem han er.

    God søndag til deg også :o)

    SvarSlett
  4. jeg forsøker å lese litt her inne.. jeg forstår at du også sliter.. slik som meg..

    nei, jeg er ikke min beste venn.. jeg er min verste fiende.. derfor har jeg også problemer med å komme videre.. jeg dveler.. drukner i dårlig samvittighet.. bebreidelser.. motgang og sorger går foran meg og leder vei..

    jeg forsøker hver dag å finne en positiv ting å holde fast med.. men mange ganger overskygges den av alt det negative rundt meg..

    har som smått begynt å innfinne meg med min nye situasjon og har også fått løst opp i en del problemer.. men veien er lang og tung fortsatt..

    vil gjerne lese med her hos deg.. kanskje det kan hjelpe meg å se mer positivt på tilværelsen.. for det virker som du er flink å hente frem gleden.. ikke fortvilelsen.. slik som meg..

    ha en fin dag : )

    Hilsen Berit

    SvarSlett