mandag 19. august 2013

Vafler til kvelds med god samvittigheit!

bilde er teke av Esten Borgos/Brodogkorn.no og eg har lånt det HER

Av og til får ein lyst på noko ekstra godt til kveldsmat.... I dag var ein slik dag. Vafler kan en lage i alle varianter.Eg har valt ein sunn livsstil og laga dei sjølvsagt sunne :) Her har du oppskrifta om du vil lage en spesielt god kveldsmat

1 1/2 dl fullkorn hvetemel
1 1/2 dl sammalt hvete, fin
1 dl havregryn
2 egg
4 dl melk
2 ss flytende margarin
1/2 ts salt
 1/2 ts bakepulver

Eg brukte også grovkveite i staden for samalt kveite fin. Og halva av melka var skumma kulturmelk. 

Det vart ein nyyyydeleg god kveldsmat! Og ifølge ernæringsfysiologen Camilla Andersen er det minst like sunt som grovbrød. Les berre HER :)

Dela en koselig filmsnutt frå serien Vaffel hjerte.... Den varma like mykje så et skikkelig godt vaffelhjerte sjå berre HER .... 

Ønsker deg ein kjekk mandagskveld og tirsdag!

God klem frå Blixa <3


1 kommentar:

  1. Hei Elisabeth,

    Utrolig gøy å hoppe innom en stk inspirerende blogg MED mening.

    Med det, tenkte jeg også høre om en ting. Jeg falt pladask for ditt fotografi av vaflene ved bålet og i forbindelse ved at jeg er i ferd med å lage med egen nettside (og jeg elsker vafler) lurte jeg på om jeg kunne få tillatelse til å bruke dette bildet?

    Mvh,
    Benedicte

    SvarSlett