tirsdag 6. august 2013

Sommar på hell.... og samle strå


Oj!! Plutselig så vart det ei kjempelang bloggepause! Eg har verklegen hatt ferie! Ein flott ferie på mange måtar. Eg har hatt ein uforgløymeleg tur til Nord... Eg har truffe så mange kjekke og positive mennesker.... og fått nokre heilt hærlege naturopplevingar... Opplevingar eg skal gøyme i hjartet... 

Den flottaste nauturopplevinga eg hadde, var nok turen til Tåkeheimen... Ein fantastisk magisk tur opp... og der... heilt ilag med Svartisen .. eg, hjertevennen og min bestaste Odin.. der fekk vi eit døgn heilt for oss sjølve.... eit godt døgn! 



DEN utsikta... og i godt lag... kan ein ynskje meir? Eg kjem til å leve lenge på denne turen...

Minnene

Ta det med deg
det minste av grønt
som har hendt deg
kan redde livet ditt
en dag i vinterlandet
Et strå
bare et eneste blankt lite strå
fra sommeren i fjor
frosset fast i vinterfonna
kan hindre skredets
tusen drepende tonn
i å styrte utfor

Hans Børli

I løpet av sommaren har eg samla maaaaange strå! Håpar at du også har fått samla litt strå til vinterlandet.... 
Ha ein finfin tirsdagskveld! Og husk å samle fleire "strå" :) 

God klem frå Blixa <3 

2 kommentarer:

  1. Hei :)
    Fulgte linken til bloggen din fra Helens Facebook-side.
    Tenkte å lese innlegget hun linket til, men endte opp med å lese NESTEN hele bloggen din!!..

    Du rørte ved noe, som jeg ikke kan ordlegge, men som kanskje var nærmest en gjenkjennelse?
    Bildene av huset du solgte, selv med bare tomme rom, og stempelet "solgt" på, fikk meg likevel til å nesten kjenne lukten av bakst og grønnsåpe, og selv om huset ikke ligner mitt, lå det likevel en gjenkjennelse der også.

    Men mest kjente jeg følelsen av at dette var ditt hjem, og din tilstedeværelse der. Merkelige greier?
    Selv om sommeren fortsatt er her, kjente jeg forventningene til en god høst, da jeg så de nakne grenene utenfor huset på et av bildene.
    Det var som å gå rundt i mine egne fornemmelser.
    En underlig forbindelse.

    Og SÅ oppdager jeg at du har vært i "nabolaget" mitt, og gått i fjellet. Jeg bor ikke så langt unna isen, og det hele ble jammen meg enda rarere av å tenke på at du har vært her!

    Så nå må jeg smile litt for meg selv, og tenker at det er mer mellom himmel og jord enn de fleste andre plasser...

    Glad for at jeg leste, og ble bittelitt kjent med deg.
    Ha et fortsatt strålende år!
    :)

    SvarSlett
  2. Heisann du!

    Kjenner at eg vart både rørt og veldig takknemlig over dei fine orda du skriv! Og tenk at du kjenner deg igjen i noko eg skriv... Må seie eg vart veldig nysgjerrig på deg :)

    Forstår at du må bu på ein fantastisk flott stad om du bur i nærheita av isen..DU for ein flott tur!!! Eg er rett og slett forelska i Nord Norge... <3

    At det er meir imellom himmel og jord enn det vi veit er eg 100% sikker på....:)

    Eg kjenner at eh er glad for at du har lest og blitt litt kjend med meg... skulla så gjerne ha blitt litt kjend med deg og :) Lykke til i livet... eg ynskjer deg gooooode dagar! :)

    SvarSlett