onsdag 12. juni 2013

Modige Bestemor....

Våg å være...

Våg å være ærlig
våg å være fri
våg å føle det du gjør
si det du vil si.
Kanskje de som holder munn
er reddere enn deg?
Der hvor alt er gått i lås
må noen åpne vei.

Våg å være sårbar
ingen er av stein
Våg å vise hvor du står,
stå på egne bein.
Sterk er den som ser seg om
og velger veien selv.
Kanskje de som gjør deg vondt
er svakest likevel?

Våg å være nykter
våg å leve nå.
Syng, om det er det du vil
gråt litt om du må.
Tiden er for kort til flukt,
bruk den mens du kan.
Noen trenger alt du er
og at du er sann!

Av Hans Olav Mørk 1995


I dag har bestemor bursdag... Gode snille omsorgsfulle bestemor... Utan henne veit eg jammen ikkje kvar eg hadde vore. Vi har alltid hatt mykje med kvarandre å gjere. Medan eg vaks opp så var ho ei travel dame... Med to vaskejobbar og fjøs og hus og heim i tillegg... Men sjeldan nei når nokon trengte at ho stilte opp... Ho sa alltid at vi skulle "hjelpast åt" (hjelpe kvarandre...) 
Vi barnebarna fekk vere med på ferieturar og det var stas!   


Etter at eg sjølv vart vaksen har vi hatt mykje kjekke stunder ilag. Med ein god snakk... eller vi har plukka bær eller laga fiskemat ilag... 
Eg er så stolt av, og glad i bestemor.... Ho har lært meg så mykje... om livet og om kva styrke er... og om å våge! 
Sterke, sjølvstendige bestemor.... Det vert sagt at barnebarn er ein velsigelse for besteforeldra... Eg vil snu det totalt på hovudet... besteforeldre er ein stor velsignelse for barnebarna... Bestemor er ein stor velsignelse for meg... Eg kjenner meg takknemmleg....Håper å få behalde henne i mange år  <3 

Klem frå Blixa <3 


1 kommentar:

  1. Skjønne Ingeborg! Fint skrive Elisabeth. Eg er samd, besteforeldre: ei velsign for barnebarna!

    SvarSlett