tirsdag 1. januar 2013

Blessings

Godt nytt år folkens! I dag er fyrste dagen i resten av ditt liv!  2013 trur eg må verte eit godt år! Eg kjenner det på kroppen! Og eg har bestemt meg for å samle på "blessings" i år... Trur eg såg ideen på facebook... og bestemte meg for å lage meg eit glas... I glaset skal eg samle minner frå året som kjem... små lappar med gledesbodskap, inngongsbillettar eller anna godt som skjer i det nye året... Ser du? Fyrste lappen har allereie kome i... <3 Vi har mykje å vere takknemmlege for... eg vil prøve å fokusere på det! :)

Dagens oppfordring: Count your blessings...

God nyttårsklem <3






12 kommentarer:

  1. Jeg er sikker på at det blir et fint år Elisabeth :)

    SvarSlett
    Svar
    1. So kjekke det e Eva... ej me trur det! <3 Gler mej til Rundetur :)

      Slett
  2. Det var en fin ide! Tror jeg vil kopiere den! :)

    Ønsker dig et smukt og lykkebringende nytår. Du er godt på vej! Klem.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, Lene! Jeg tror jeg er på vei... på vei til veien iallefall :)

      Ønska deg det samme... et smukt og lykkebringende år... <3 Gleder meg til å følge deg på løpeturer og i bloggverdenen... <3

      Slett
  3. Godt Nytt År Elisabeth!

    I dag har eg gått ein liten tur i fjøresteinane i herleg opphaldsver og fanga inn gode skinnande minne frå årets første dag.
    Herleg idé med det glaset ditt med Blessings i :-)

    Klem på årets fyrste dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Godt nytt år Sigrid!

      Godt med ein fjøretur.... :)

      Slett
  4. Jeg fikk ei flott bok i julegave der jeg skulle skrive ned alt jeg var takknemlig for. Og det skal jeg gjøre :)

    SvarSlett
  5. Hei Elisabeth, fann deg via ein link, visste ikkje at du blogga.
    Fin blogg som eg vil fylgje vidare :)
    Håpe du har det bra og får eit godt nytt år !
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
    Svar
    1. Godt nytt år, Anne Mari! Kor kjekt at du fann meg!! :) Eg har vore inn på din blogg fleire gongar... men no skal eg legge deg til på lista mi ;) Eg har blogga i monge år.. men det har storma slik rundt meg no ei periode så det har vore bloggtørke... Men no er eg tilbake ;)

      Klem <3

      Slett