mandag 21. januar 2013

Eggedosis....


Et lite middagstips :) Det ser ut som et flykrasj men smaker godt! Veldig godt! 
Eg var nemmlegen på butikk rett etter jobb i dag. Då eg var på veg inn døra, mista eg eine posen i golvet, og der var sjølvsagt egga.... Nokre vart bresta... så da vart det omlett til middag. 

Eg laga av to egg 
2 ss melk
ca 100 gr kyllingkjøtdeig
ein halv løk
urtekrydder (kjøpt på Røros)
og pittelite kvitost (gjerne lett)

Ein god salat med dei ingrediensane du ynskjer.... Eg brukte isbergsalat, tomat, paprika, og purreløk 

Og litt heimelaga dressing(laga av kesam, litt kvitløk og ein dæsj med urtekrydder) 

Jepp.... ein god middag på ein mandag :) 

Klem frå Blixa <3 

1 kommentar:

  1. Mmm.. no vart eg svolta.
    Det ser veldig godt ut :)

    Ynskjer deg ei god veke.
    Nattaklem frå Anne-Mari

    SvarSlett