mandag 12. august 2013

Litt om å vere menneske.... Hudlaus... skjør..og et håp om gode lykkelege daga!


Oj! Det vart ei alvorleg overskrift.... Og i dag er frøken Blixa i et filosofisk hjørne... eg kjenner meg litt hudlaus... og skjør...idag... Kvar dag går eg og min firbeinte venn, Odin, på tur. Eg tenkjer så godt når eg er på tur. Om eg har eit problem, så blir det minimalt medan eg går.... heldigvis! Eg og mitt vert liksom så lite i den store fantastiske naturen...

Ofte... og iallefall når eg gå langs vegen,  går eg med musikk på øyrene. Den siste musikklista eg laga meg heiter "Tonar til ettertanke"... Sigvart Dagsland sin "Sangen om gleden" er der... en nydelig song med ei tekst av Erik Hillestad som verklegen er til ettertanke....
Du som ber om dager uden sorg,
du som sanke' lyst og glede
for å holda smerten nede,
du som jage itte vind

Du som tror du vokse' uden
tab, du som aldri tar ein sjanse,
men må holda dødens skanse,
mens din livslyst tørke' inn;

Alt som kan gje glede har ein
spire te et savn...

La solen seila øve himmelen,
på sleb e' alltid nåttå med.
Om glede snart må viga plass for sorg,
e' begge frukt av same store tre!

Du som vil ha nærhed uden sår,
du som stenge' adle dører
når ein skarpe kant berører
dine lengslers ømme hud;

Lykken kan du bare høsta der
kor smerten gror...

La solen seila øve himmelen,
på sleb e' alltid nåttå med.
Om glede snart må viga plass
for sorg,
e' begge frukt av same store tre!


La solen seila øve himmelen,
snart følge' mørket på fra øst.
Om glede då må viga plass for sorg,
e' begge frukt av same store høst!

Du som tror at himmelen blir te'
i ditt eget skjøre hjerte,
uden gråd og fødselssmerte,
må ha glømt ka glede e'

Er det ikkje bra sant? Om ein vil kjenne på alle dei gode følelsane, må ein vel vere modig nok til å kjenne på dei vanskelege og vonde følelsane også.... Og korleis kan ein vite at ein er fylt av glede dersom ein ikkje har kjent på sorg og sakn ?  Korleis kan ein vite at det er dag dersom ein ikkje har sett mørkret? Og korleis kan ein sette pris på alt det positive dersom ein ikkje har kjent på noko anna? . 

  '
Korleis har dagen din vore? Har han vore fylt av håp og glede? Eller har han vore fylt av  det vanskelege? 
Livet er begge deler... sorg, glede... dag... natt.... 

 I morgon er det ein ny dag.... eg har et håp om ein god... og lykkeleg dag :) 

 HER er den nydelege songen ... Nyt <3 

Med eit ønske om ei stor glede til alle frå Blixa <3 

1 kommentar:

  1. Du skriv så nydelege innlegg.
    Og så har du vore på Skåla !!
    Gratulerer. Eg tenkjer at det må vere
    knallhardt.

    Ynskjer deg fine seinsommardagar.
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett